Help & service

Jouw tevredenheid is voor atlj.V van het allergrootste belang.
We streven er dan ook naar om van elke klant een Cricut fan te maken!

Heb je vragen of hulp nodig bij het maken van je keuze? Atlj.V staat voor je klaar!
Je kan ons bereiken via mail ([email protected]) of via telefoon op +32 486 68 71 61.

Hieronder vind je alvast wat praktische informatie over onze werking:

Meer weten?
Bekijk dan onze Algemene Voorwaarden, ons Privacybeleid of ons Cookiebeleid.

Betaalopties

Betalen doe je via onze veilige en vertrouwde betalingsverwerker PAY (Easy Payment Services). Hiermee kun je de volgende betaalmethoden kiezen:

  • Bancontact
  • Payconiq
  • iDEAL
  • Overschrijving (vóór levering/afhaling) op BE30 0018 0905 1111

Als we bij wijze van uitzondering aan jou leveren vóór betaling rekenen wij erop dat de factuur tijdig betaald wordt. Bij het uitblijven van de betaling volgen wij een stappenplan overeenkomstig de Wet op de bestrijding van de betalingsachterstand bij handelstransacties. Je kan deze in detail nalezen in onze uitgebreide Algemene Voorwaarden.

Levering

Afhalen kan op afspraak bij atlj.V in Beveren, of in onze ophaalkast (enkel voor dringende ophalingen als de shop gesloten is). Uiteraard betaal je bij afhaling dan geen verzendkosten!

Pakketten kunnen in België en Nederland ook aan huis bezorgd worden met bpost.
Deze leveringen gebeuren doorgaans 1 à 3 werkdagen na je bestelling. Supersnel dus!
Verzending kost € 6,95 (€ 10,95 voor Nederland).
Bij bestellingen vanaf € 85 betalen wij de verzendkosten voor jou!

Pakketten worden max. 2x bij jou thuis aangeboden, en in sommige situaties ook omgeleid naar een postpunt of pakjesautomaat. Hou je track&trace zelf dus goed in de gaten, om te vermijden dat je pakket onbedoeld naar ons wordt teruggestuurd.

Orders die (ongeacht de reden) niet aan jou konden bezorgd worden, en retour bij ons aankomen, worden bij ontvangst van het retour geannuleerd en terugbetaald, met aftrek van de waarde van de verzendingskosten (BE €6,95-NL € 10,10 forfaitair). Wil je dat we je order opnieuw versturen? Dan moet je een nieuwe bestelling plaatsen.

Garantie en service

De garantiebepalingen zijn gebaseerd op de geldende EU-richtlijn en nationale wetgeving.

De waarborg op de door ons aan particuliere klanten geleverde producten bedraagt 2 jaar. De waarborgperiode start op de datum van aflevering door atlj.V van het product aan de klant.

Heb je een probleem?
Contacteer ons. Misschien kunnen we je vanuit onze ruime ervaring snel weer op weg zetten. Dat hoort bij onze service!
Vinden wij ook geen oplossing? Geen nood!
Online is een bijzonder uitgebreid hulpcentrum beschikbaar: Hulpcentrum (cricut.com).
En daarbovenop heeft Cricut ook een uitstekende Member Care.
Je kan de (Nederlandstalige) medewerkers telefonisch bereiken op 0800 11 736 (België) of 0800 298 88 88 (Nederland) op werkdagen tussen 9u00 en 18u00.

Retourneren

Je hebt iets gekocht via de webshop, maar hebt je bedacht? Dan heb je tot 14 kalenderdagen na de levering de tijd om ons hierover schriftelijk of via mail in te lichten.

Het product dient dan in de ongeopende originele verpakking te worden terugbezorgd via dezelfde weg als de levering of via aflevering op het bedrijfsadres. Kosten hiervoor zijn voor de koper.

Bij ontvangst en na bevestiging van de ongeopende originele staat van de verpakking betalen wij jou het totale bedrag terug, op het door jou vermelde bankrekeningnummer, en dit binnen de 30 dagen.

Annulatie van deelname aan een workshop

Onze workshops gaan door op drie locaties: Beveren, Zoersel en Kamperland.

Ben je ingeschreven voor een workshop en toch verhinderd?
Kan natuurlijk gebeuren, maar het komt in het algemeen jammer genoeg vaak voor, en dit betekent een rechtstreeks verlies van inkomen voor ons.
Daarom maken we hier graag goeie afspraken over!

In het geval van een no-show (je komt niet opdagen) of van annulaties minder dan 48 uur voor de start van de workshop is jammer genoeg geen terugbetaling mogelijk.

Wanneer je annuleert van 2 dagen tot 1 week voor de workshop, bekijken we samen of we jouw deelname kunnen verschuiven naar een andere sessie. Als dat kan, is dit zonder extra kosten voor jou. Als verplaatsen niet kan, krijg je van ons een cadeaubon ter waarde van het betaalde bedrag, dat je kan besteden in onze (web)shop.

Ben je ingeschreven, maar wil je langer dan 1 week voor de start van de workshop iets wijzigen of annuleren? Neem dan contact met ons op, voor herplanning of terugbetaling.

Verwittig ons in elk geval zo snel mogelijk, via mail naar [email protected] of via sms naar
+32 486 68 71 61.